Funderingar över frågeställning

Jag funderar fortfarande om min frågeställning. Jag vet vad jag vill göra, men jag har lite svårt att formulera det. Jag har bestämt mig för att gå vidare på fotografering, så här kommer lite anteckningar jag hade om det.

Inte fokus på fotografering, fokus på ljus i olika former, foto, film & 3D.

Studiofotografering vs. Befintligt ljus

Hur kan man skapa flera olika fotografier och få dem passa ihop? Utan att de ser lika dana ut. Olika personer, olika kläder och olika rekvisita. ”utställning”-sammanhängande. Fotoutställning på webben?

Tema: trasig, färg, form, ljus?

Ett projekt- flera bilder.

Kommentera

