Testar penslar

tester-4

Idag har jag testat lite olika penslar. Jag testade alla som jag hade fått av Jonas Åkerlund som var och föreläste för oss innan jul. Jag laddade ner ett set med penslar till och testade dem, vissa av dem var bra, vissa var bara konstiga. Här är lite kladd från då jag testade några av penslarna:

tester-2 tester-3

tester-1

One thought on “Testar penslar

  1. Hej Amanda,
    Här kommer lite feedback på din undersökning.
    Utveckla bakgrunden med mer information som leder till frågeställningen, som varför just Charles-Amable Lenoir, fördjupning inom illustrationer och digitala målningar? Kopiera in detta i din bakgrund ”En fransk konstnär som fokuserar på realism och hans bilder har en touch av kreativitet. Älskar den bilden till vänster, ”Pandora”. Hennes sätt som hon står på är graciöst, färgerna är helt underbara och lådan hon håller i gör att bilden blir jättespännande.”

    ”Hur kan man skapa kreativa illustrerade porträtt med hjälp av photoshop?” – Frågeställningen behövs uppdatera så konstnärens namn finns med och vad det kan ge för att skapa digital konst.
    Tips: Hur kan Charles-Amable Lenoir’s konstmetoder användas för att skapa illustrationer i photoshop?

    Ser inspirarande ut men går gärna djupare in på analyserna av Charles-Amable Lenoirs konstverk, använd dig utav bildsemiotik för att analysera hans verk.

    Fortsätt uppdatera workbooken. Jag finns tillgänglig idag 20140115 för handledning.
    Allt gott =)
    /Jens

Kommentera

